2011. február 9., szerda

Party Time (Hogylehet..)

Hű hol is kezdhetném a hétvégén bulizni voltam. Olyan buli volt tyű. hogy elindultam szombat délután négykor és hazaértem vasárnap délre szóval buli volt a köbön. Nem vagyok nagyon bulizós de ez azért jó volt tele érdekesenél érdekesebb emberekkel és persze olyanokkal akik könnyen átláthatóak és egyszerűek mint egy faék.. Nos én főként az értelmesebbikével igyekeztem társalogni. Köztük volt Barbi is tulajdonképen jól elszórakoztunk Bálint érkezéséig nem mintha Bálint érkezése valamit is számítana de nálam innentől fordultak rosszabbra a dolgok. Egészen addig jól elszórakoztam Barbival úgy nézett ki, hogy lesz valami de ám ekkor megjelent Ádám. Nos tudjátok van az a érzés .. hm hogyis mondjam az ember a saját neméhez is fel tud állítani egy "szépérzéket" nem csak az ellenkező nemhez nos.. az én megítélésem szerint Á. határozottan nem érhetett a nyomomba bunkó volt mint a föld idióta faviccekkel teletömve fizikálisan sem volt a groundon enyhén duci... blablabal nem azért állítottam fel ezt a blogot h másokat szóljak le. de tulajdonképpen én magamat jobbnak tartottam nála. A gond azonban nemis Ádámmal volt... Hanem mikor elkezdett beszélgetni a kiszemeltemmel 
Telezsúfolta a beszélgetését minden féle faviccel és bunkóságal (egy huszasért le szo---? és ilyen mondatokal) Ha Barbi helyébe lettem volna már rég két pofonal gazdagabb lett volna de neeeeemMM......... Jól nyissátok ki a szemeteket ........ A nap végéén Ádámot kapta le Barbi(jahádámnemtudottcsókolnisem) O.o SZóval szavazásra bocsájtom a témát... Szavazon az -Óhagyuk mező pipálásával aki szerint Barbi volt a hülye és jobb igy h távolmaradoktőle pipálja a Vanbennevalami mezőt aki szerint Én csinálom rosszul (h normálisan viccesen elbeszélgetek a kiszemeltekel") Pipáljon a királyságos gombra aki szerint ez kell a nőnek ..Bunkó.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése